Reklamační řád se vztahuje na zboží, u kterého byla reklamace uplatněna v záruční době.
Kupující je ve vlastním zájmu povinen bezprostředně po dodání zboží prohlédnout a bez zbytečných odkladů informovat prodejce o případných zjištěných závadách. Reklamaci je možné oznámit e-mailem nebo písemně do 3 dnů při poškození zásilky vlivem přepravy, v ostatních případech bez časového omezení. Zboží lze reklamovat dle stávajících platných právních norem.
Délka záruky je 24 měsíců, pokud není uvedena na faktuře doba delší a začíná se počítat ode dne převzetí zboží kupujícím. Záruka se prodlužuje o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě. Dojde-li k výměně, začne běžet záruční doba znovu od převzetí nové věci.
Ke každé zásilce je přikládána faktura, která slouží i jako záruční list. Pokud kupující zboží neodebírá osobně, rozumí se převzetím zboží okamžik, kdy zboží přebírá od dopravce.
Pokud kupující zjistí jakýkoliv rozdíl mezi tím, co je uvedeno na faktuře a skutečně dodaným zbožím (například v druhu nebo množství), je povinen bez zbytečného prodlení podat písemnou zprávu na adresu prodávajícího.
Kontaktní osobou při řešení reklamací, záručního a pozáručního servisu je paní Gábina Kamírová
Tel.: 474 524 082 (pracovní dny 8:00 – 16:00 hod.)
E-mail: produkce@tiskomat.cz
Adresa: Zámecké náměstí 511/10, 415 01 Teplice, Česká republika
Kupující je povinen uvést číslo objednávky, co nejvýstižnější popis závad a prokázat uzavření kupní smlouvy (prostřednictvím faktury či dodacího listu).
Zákazník doručí reklamované zboží doporučeně (nikoliv na dobírku – dobírkové zásilky nebudou přebírány) na adresu prodávajícího, a to nejlépe některou z následujících dopravních firem, se kterými úzce spolupracujeme, aby bylo zaručeno zabránění vzniku škod způsobených přepravou:
Nárok na uplatnění záruky nelze uplatnit v těchto případech:
Do 7 pracovních dnů (do této lhůty se nepočítá nutná doba pro odborné posouzení vady) je prodávající povinen informovat kupujícího o způsobu vyřízení reklamace. Reklamující bude informován formou elektronické pošty.
Prodávající vydá reklamační protokol, který obsahuje informace o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje, a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
Prodávající nepřebírá zodpovědnost za škody způsobené přepravou zboží a nedodržením skladovacích podmínek. Na vady tohoto typu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
30. 4. 2020
30. 6. 2014
27. 9. 2012
Načítá se, čekejte prosím...